10 лайфхаків від гендиректора головного столичного аеропорту Павла Рябікіна, які можуть стати в нагоді в усіх випадках і питаннях, пов’язаних з багажем.

1. Перш ніж розподіляти речі між багажем і ручною поклажею, перевірте, що предмети, які ви збираєтеся взяти з собою, дозволено перевозити в багажному відділенні або в якості ручної поклажі.

2. Оформлення багажу на стійці реєстрації

Перед реєстрацією бажано запакувати багаж і закрити його на замки. Цінні речі, ділові папери, ліки, ювелірні вироби рекомендується перевозити в ручній поклажі.

Перш ніж здати багаж, видаліть з нього все бирки і штрих-коди після попередніх поїздок, так як їх наявність може привести до некоректного віправлення багажу на інший рейс.

3. Самостійна здача багажу

Якщо ви летите рейсом авіакомпанії МАУ і вже пройшли реєстрацію на рейс, ви можете самостійно відправити багаж в багажну систему. Стійки самостійної здачі багажу знаходяться в зоні стійок реєстрації 23-24 і 25-26 в терміналі D аеропорту Бориспіль.

У разі, якщо багаж за кількістю місць, вагою або сумі трьох вимірів перевищує норму безкоштовного провозу багажу, необхідна доплата за  понаднормовий багаж за тарифами авіакомпанії. Для оплати цього збору необхідно звернутися до стійки здачі багажу згаданої авіакомпанії.

4. Реєстрація негабариту

За правилами більшості авіакомпаній, про перевезення спортивного обладнання та іншого нестандартного багажу потрібно повідомити не пізніше, ніж за 24-48 годин до вильоту.

5. Зникнення багажу

Якщо ви не можете знайти свій зареєстрований багаж на транспортері видачі в аеропорту призначення, необхідно звернутися до співробітника розшуку багажу (стійка LOST & FOUND) безпосередньо в залі отримання багажу терміналу D і заповнити документи встановленого зразка (квиток, посадковий талон, багажну бирку).

5.1 Якщо ви летите рейсом авіакомпанії МАУ, Lufthansa, Austrian, Czech, Азербайджанські авіалінії, Atlas Global, Georgian Airways, Swiss, Yanair, Fan Air, My Way, Brussels, Sky Up, Ryanair, потрібно звернутися до стійки загубленого багажу хендлінгової компанії Aerohandling Ukraine .

Отримати довідку можна з 8:00 до 17:00 за телефоном +38 050 398 00 10, +38 050 398 00 11

Електронна пошта: lost.found@AEH.AERO

5.2 Якщо Ви летите рейсом авіакомпанії Windrose, Air France, KLM, British Airways, Air Baltic, Aegean, Air Astana, ElAl, Adria, Turkish Airlines, Iraqi Airways, Air Malta, Nouvelair, Air Moldova, Fly Dubai, необхідно звернутися до стійки втраченого багажу хендлінгової компанії Interavia.

Отримати довідку можна цілодобово за телефонами +38 044 281 75 39, 0800 211 215, +38 044 591 44 88.

5.3 Якщо ви подорожуєте рейсом авіакомпанії Qatar Airways, Air Arabia, LOT, Belavia, Azurair Ukraine, Nordica, Anda Air, потрібно звернутися до стійки загубленого багажу аеропорту Бориспіль в залі отримання багажу терміналу D.

Отримати довідку можна за телефоном +38 281 72 66

Електронна пошта: lostfound@kbp.aero

Якщо ви не змогли знайти свій зареєстрований багаж і вже покинули зал отримання багажу терміналу D, зверніться до представника або в колл-центр авіакомпанії, рейсом якої ви летіли.

6. Розкриття і пошкодження багажу

Якщо після прибуття рейсу ви виявили, що ваш чемодан відкривали, вам необхідно переконатися, чи всі речі на місці. Якщо все речі на місці і в цілості, це означає, що валізу додатково перевіряла служба безпеки аеропорту вильоту.

Якщо ви помітили пошкодження і пошкодження багажу в залі отримання багажу терміналу D, негайно зверніться до співробітника стійки LOST & FOUND. Вам необхідно заповнити відповідну претензійну заяву і повідомити представника авіакомпанії про відповідний випадок.

7. Крадіжка з багажу

Якщо Ви виявили зникнення з вашого багажу будь-яких речей, то необхідно негайно звернутися в Службу розслідувань крадіжок з багажу за наступними контактами:

Телефон: +38 073 7 702 702

Вайбер: +38 073 7 702 702

Skype: anti-theft-kbp

Електронна пошта: anti-theft@kbp.aero

Оперативність і повнота інформації, яку надасть пасажир, а саме номер рейсу, дата і час рейсу, фотографія сумки, в якій виявлена ​​пропажа, збільшать ефективність розслідування.

8. Якщо ви читаєте цей блог, потоваришуйте з віртуальним детективом на ім’я Пан Шукач. У разі крадіжок з багажу Пан Шукач оперативно підкаже, які дії необхідно зробити.

9. Камера схову

У камері схову терміналу D можна залишити речі терміном до 3 місяців. Працює камера зберігання цілодобово.

10. Подорож в / з США

Перед вильотом перевірте цілісність багажу і чи надійно він закритий. Якщо ви летите в США або з США, перевірте, щоб тип навісного замка відповідав вимогам американського Управління безпеки на транспорті (TSA), щоб уникнути пошкоджень багажу, якщо він буде оглянутий.